SPSKNM

STUDIA PODYPLOMOWE

SKUTECZNA KOMUNIKACJA W NOWYCH MEDIACH

 

Celem studiów jest prezentacja wiedzy z zakresu komunikacji marketingowej w nowych mediach. Od kilku lat klasyczna komunikacja marketingowa traci na znaczeniu. Szeroko rozumiany Internet przejmuje jej elementy. Jednak nawet tak dynamiczny model ma swoje prawidłowości. Ważne jest ich zrozumienie, dopasowanie do zmieniających się potrzeb konsumentów w nowych mediach, a także stworzenie specyficznych dla nich metod pomiaru efektywności działań marketingowych.

Zajęcia będą prowadzone przez praktyków z wieloletnim doświadczeniem zarówno po stronie klienta, jak i agencji reklamowej. Na zajęciach uczestnicy studiów zapoznają się z całym procesem budowania komunikatu za pomocą nowych mediów. Każdy weekend poświęcimy na inny aspekt – zaczynając od strategicznych podstaw, przez opiekę nad projektem, aż po kreację i mierzenie skuteczności. Pozwoli to na poznanie każdego elementu pracy z agencją reklamową, jak i w agencji reklamowej.

Na zajęciach uczestnicy studiów zapoznają się z całym procesem budowania komunikatu za pomocą nowych mediów. Każdy weekend poświęcony będzie na inny aspekt – zaczynając od strategicznych podstaw, przez opiekę nad projektem, aż po kreację i mierzenie skuteczności. Pozwoli to na poznanie każdego elementu pracy z agencją reklamową, jak i w agencji reklamowej.

Więcej informacji: